ORDINARY DAY


Alltså detta väder. Jag gråter typ.  Förstår verkligen inte hur det kan påverka mig så mycket men jag har absolut I N G E N livsglädje när jag vaknar på morgonen... Det må bli bättre i skolan men fy tusan vad tråkigt det är i november. Det enda som lights up the day är tanken på att jag har massa matcher i helgen, ska bli riktigt roligt att förhoppningsvis spela. Osäkerheten angående helgen ligger i mitt jävla knä, blir så fruktansvärt arg och ledsen på det så imorgon är sjukgymnasten bokad. Hoppas verkligen på bästa tänkbara resultat... 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0