PERFEKT SÖNDAG


Såhär såg jag ut idag då Hedda, Gabriella och jag begav oss till fitnessfestivalen, vilket var klart över förväntan. Jag och Gabriella promenerade ner till svenska mässan runt 12 och mötte därefter upp Hedda. Väl inne bjöds det på kosttillskott i alla dess former, nyttiga shakes och proteinbars. Träffade på massa underbara vänner så för tillfället är jag riktigt lycklig. Ikväll väntar träning och för första gången på evigheter så har jag INGEN söndagsångest, ser snarare fram emot den kommande skolveckan. Revyn vankas och det ska bli S Å J Ä V L A R O L I G T.  

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0