SPELHELG


Åh vad denna helgen har varit upp och ner. Efter en kaosartad fredag började lördagen bra med landhockey, det hade dock varit ännu bättre (472719103x bättre) om jag hade fått spela. Efter 3 matcher väntade reunion med konfirmationen som även den blev helt fel haha. Med en hastigt äten tacos, som gav mig sjukaste magknipet, begav jag mig hemåt för att förbereda mig för kvällens festligheter. Efter mycket om och men (och klädbyte!) åkte vi iväg och kom sedan i säng lite för sent. Idag har jag varit trött, sett på landhockey och pluggat. Standard söndag men andra ord.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0