ABOUT LAST NIGHT


Att jag ens lägger upp den här bilden haha, dräggigaste på länge. Wellwell, igårkväll var jag iallafall på en lokalfest med Elsa och några andra vänner. Träffade så otroligt många underbara människor och jag är verkligen så glad att jag gick. Vi klev innanför dörren 03:30 efter donkenbesök, kaskadspya på pendeln (som tur var hände det inte oss) krogenbesök och långpromenad. Snacka om att jag var lagom trött när jag la mig OCH vaknade imorse. 

Annars då? Dagen har mestadels spenderats i soffan där jag har kämpat igenom mig lite plugg. Känns faktiskt fantastiskt skönt att vi har studiedag på onsdag då vi har samhällsskrivning i fyra timmar på fredag, blir överlycklig om jag överlever kommande vecka. Ikväll blir det landhockeyträning som alltid, ska bli riktigt roligt då vi har matchhelg i Stockholm den 16-18.








Kommentarer
Postat av: Vilma Strand

Åhh så roligt att träffa dig igen!! Hoppas allt är bra:)

Svar: Åh detsamma pinglan! 💋
klara moberg

2014-10-12 @ 23:35:57
Postat av: Julia

Oh har ni match här uppe till helgen? Jag vill se! Kan du inte smsa när och var ni spelar? Pusss

Svar: Åååh vad roligt!!! Smsar dig med detaljerna strax! Puss
klara moberg

2014-10-13 @ 09:43:10

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0