EN MYSIG GÅRDAG


Avslutade skoldagen (invigde lovet?) med en lång fika med dessa goingar, är himla glad över min klass alltså. Kan nog verkligen inte säga det för många gånger. Det är helt galet att mer än halva höstterminen redan passerat, inte ska jag klaga dock, längtar verkligen till lite kallare tider och veckorna då revyn i skolan görs (!!) 

Dag ett av landslagslägret är nu avklarat och jag är lagom mör i kroppen. Vi körde tre riktigt tunga pass som kommer kännas på fystesterna imorgon. Over all så är jag relativt missnöjd med dagen faktiskt. Satte alldeles för höga krav på mig själv som jag inte uppfyllde. Standard mig med andra ord. Får hoppas att morgondagen blir bättre, vilket den borde bli, då en varm säng, kvällsmys och Henrik väntar. Ett perfekt avslut på en tung dag med andra ord.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0