ETT STEG PÅ VÄGEN



Dagen började så otroligt tungt. Efter en trött gårdag fylld av plugg så smög sig en enorm förkylning på vilket resulterade i en inställd träning. Imorse vaknade jag utan att knappt kunna andas och fick ställa in dagens planer på både skola och gym. Snacka om att jag var lagom deppig... Tajmingen kunde inte varit sämre då jag MÅSTE bli frisk innan lördag, för att spela sex matcher med ont i halsen och täppt näsa, det är varken möjligt eller hälsosamt...

MEN så gick jag in i badrummet, trött och arg, och insåg vilka resultat jag har fått av min träning. Jag har tyckt att det har stått ganska stilla ett tag men idag insåg jag hur otroligt långt jag faktiskt kommit. Det är en sådan enorm skillnad från i slutet av sommaren då jag hade gått upp flera kilo efter konfirmationslägret och hade ett sockerberoende värre än någonsin. 

Landhockeyn drog igång, gymmet besöktes allt oftare och kosten ändrades och vips, så var jag tillbaka där jag ville, ännu än gång. Jag är verkligen så imponerad av min kropp, hur snabbt den både ändras och svarar. Jag har tidigare sagt att jag har otroligt lätt för att gå upp i vikt men ska jag vara ärlig så har jag nog lika lätt att gå ner det igen. Musklerna har nog alltid funnits där på ett sätt eller annat, och det har jag gymnastiken att tacka för. Den grundstrykan som jag har byggt upp kommer nog göra det så otroligt mycket enklare för mig i livet. Är väldigt tacksam för det. 

Så här var ett litet update-inlägg, både för er och för mig. En liten påminnelse att om man VILL så KAN man, glöm aldrig det. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow jättebra gjort Klara!! Kan du inte lägga upp fler sådana här bilder för det motiverar verkligen mig att träna :)

2014-10-19 @ 13:07:34
Postat av: C

Håller med anonym! Typ visa hur du gör när du tränar armar, mage, rumpa eller något, skulle vara jättekul <3

2014-10-21 @ 17:53:48

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0