PRODUKTIV TORSDAG


Åh detta har varit en bra dag. Var produktiv (för en gångs skull) i skolan, åt en fantastiskt kanelbulle, hälsade på i hallen, träffade min pojk och slutligen körde jag slut kroppen på gymmet. Känner mig redigt mör i kroppen för tillfället. 

Trots att vissa av mina vänner har sjukligt mycket i skolan för tillfället känner jag mig lugn. Lärarna har på något sätt lyckats pricka in mina arbeten och inlåningar under olika veckor istället för alla på en. Känns riktigt skönt, för tillfället iallafall. Vet att helvetesveckorna kommer att komma men njuter av detta så länge det varar. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0