BUSY DAYS

från min underbara promenad tidigare idag. 

gårdagens bloggning uteblev då schemat var fullspäckat. skola till 16:20, därefter åkte jag direkt till Emma för stt hjälpa henne med maten osv och sedan var det tjejmiddag följt av fest fram till 04. har sovit sådär alldeles för lite timmar inatt och det är något jag verkligen känt av idag. vid 11 var jag och Emma i hallen för att titta på landslaget och tre timmar senare åkte jag hem. då sov jag lite till och sedan begav jag mig ut på en lååååång PW i sensommarvärmen. nu är jag påväg till Henrik, fullkomligt fullproppad med mat och paj efter en gudomlig middag, där väntar mys hela kvällen. har saknat min prins. 


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0