SUNDAY IN BED


Den här dagen har haft plugg skrivet i pannan. Har första matteprovet för terminen på tisdag och vill verkligen få bra på det så får se till att ligga i lite extra nu. Annars har jag läst i min ypperligt svåra engelskabok som tar hundra år att bläddra igenom. Får verkligen hoppas att det blir något vettigt i slutändan efter allt detta slit. 

Annars då? Kroppen är sådär lagom sliten efter två tunga träningspass från igår. Laget befann sig i Skatås för att planera och träna tillsammans. Dagen resulterade i 11 km löpning, intervaller, styrketräning och pizzakäk. Pizzan kom från mossen och det var D R Ö M efter en lång dag. Därefter åkte jag hem till min prins och myste med honom. Vaknade i hans famn imorse, måste vara bland det bästa som finns. Måste säga att jag är väldigt nöjd med helgen (förutom att jag åkte på en förkylning (igen!) och ansträngningsskadan är tillbaka) hoppas att ni känner likadant! 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0