DEN SISTA SÖNDAGEN


Så var det söndag igen. Sista i frihet. Tillbaka till skolan. Vill inte. Vill ändå. Jag är så splittrad, en del av mig tycker att det ska bli himla kul att komma tilllbaka till skolan samt skönt med alla rutiner igen. Den andra delen säger raka motsatsen. Den liksom pressar emotoch  fyller kroppen med ångest över allt som behöver göras den kommande tiden. Egentligen borde jag inte deppa över huvudtaget utan bara bita ihop, det blir ju faktiskt inte bättre än vad man gör det till. Jag har haft ett fullkomligt fantastiskt och fullspäckat lov och framöver väntar underbara saker, är så förväntansfull på 2015! 

Dagen har mestadels spenderats i en bil påväg hem från Malmö där gårdagen och morgonen spenderades då det vankades 50-årskalas. Sedan stod match på schemat och därefter stekte jag bananpannkakor med kvarg och bär, ett perfekt avslut på denna vecka och detta lov med andra ord. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0