I GOT LEOS ON MY LEGS

Nya brallz från H&M! 

Godmorgon världen! Snabb review av vad denna helgen har erbjudit samt kommer att erbjuda:
- fest ute i Alingsås i fredags. Hade en himla trevlig kväll med mina favoriter och andra rudebeckare. 
- första träffen med sommarens konfirmander igår, det verkar som om vi kommer ha tre helt underbara veckor tillsammans 
- CVskrivande, nån dag måste man väl inse att man fyller 18 om mindre än 90 dagar? 

Just nu är jag påväg till Mölndals roddklubb där andra "deltävlingen" väntar. Tyvärr har jag inte möjlighet att vara med då jag drabbats utav världens förkylning, älskar tajmingen :))

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0