SÅ JÄVLA BRA


Så var den helgen över och fyfan vad nöjd jag är. Aldrig någonsin har jag spelat så bra. Det känns verkligen så ruskigt bra inför Europacupen om 1,5 (!!!) månad. Nu jävlar ska konditionen bli ännu bättre, fötterna ännu snabbare och skotten ännu säkrare. Jag är verkligen så himla tacksam att jag får vara en del av allt detta, att få bära den svenska flaggan på matchställen och faktiskt få representera vårt land, som en av Sveriges främsta landhockeyspelare. Landhockey må inte vara stort i Sverige, men i mitt hjärta, där är det större än någonting annat. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0