VET INTE OM JAG ÄR LEDSEN

Bloggen har stått ekande tom det senaste. Tidigare har jag allt bett om ursäkt för utebliven bloggning men det senaste så har den mentaliteten och inställningen ändras. Varför be om ursäkt för något jag valt att prioritera bort? Varför vara ledsen över att jag inte hann skriva ett inlägg här istället för att uppleva allt det jag gjort det senaste? För det är verkligen därför ett enstaka inlägg kommit upp här ibland. Skolan slutade, jag och världens bästa tjejer åkte till Kroatien (bästa veckan på väldigt länge) och sedan jag kommit hem har jag umgåtts med den kille som ger mig största tryggheten samt kärleken i världen. Tidigare hade jag valt att nämna hans namn och lägga upp bild direkt. Men det gör jag inte idag. Inte för att jag skäms eller inte vill visa honom, utan snarare tvärtom. Idag har jag inte det behovet av att visa alla er vem det är som får mig att gå upp på morgonen eller som får mig att skratta likt ingen annan. Om ni ändå, trots det, undrar , så kan jag säga som såhär: Jag är lycklig, lyckligare än någonsin, det är det enda som betyder något. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt för dig!!!!
Ska inte dra upp gammalt men har för mig du har blivit dumpad någon gång. Jag blev precis lämnas av min kille, min kärlek då han påstår att han tappat känslorna. Det kom plötsligt och mitt hjärta är krossat, har du några tips hur man går vidare?
Önskar dig en grym sommar

2015-06-27 @ 16:57:57

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0