TILLBAKA


Kände att jag behövde en liten paus då enormt mycket plugg stod på schemat de senaste dagarna. Mycket är fortfarande kvar, men det känns betydligt lättare att blogga när solen skiner och tenperaturen stiger allt högre på termometern. 

Annars då? Ett matteprov är avklarat, två skoldagar är slut och jag har börjat träna igen. Det har varit sämre med andra ord. Tidigare idag gick jag och tjejerna ett varv runt kanalen, volley var himla trevligt. När matteprovet var skrivet drog Gabriella, Hedda och jag ner på stan för att prata om resan och andra saker över en kanelbulle på Le Pain, satt himla fint. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0