2013

 
 
Året var 2013 och jag hade precis fyllt 16 år. Idag är det två år senare och jag är 730 dagar klokare, något jag tackar för. Här var nian på sin slutspurt och jag visste så lite om livet, jag ska inte påstå att jag vet så mycket nu, men ack vad man har levt sen dess. Träffat vänner för livet, dansat till solen gått upp, gråtit sig till sömns, tränat tills kroppen skriker. Jag är så glad att det inre på tjejen på bilden inte finns kvar längre. Jag var sårad, osäker och lyssnade alldeles för lite på mig själv. Idag vågar jag vara spontan, släpa lös, och framförallt: köra mitt eget race.
 
 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0