BÄSTA SKOLAN

 
I tider som dessa vet jag att alla nior står inför sitt livs, hittils, största val. Vart ska man ta vägen när man lämnar grundskolan, sin trygghet, bakom sig? För mig var valet enkelt, redan när jag klev in på Rudebecks första gången visste jag att det var där jag skulle gå. Det går inte en dag då jag ångrar mitt val. Så mycket jag har lärt mig, så många fantastiska människor och framförallt, så otroligt roligt jag har haft det de senaste två åren. Funderar ni på Sigrid Rudebecks tycker jag definitivt att ni skall följa ert hjärta, det finns ingen skola som denna.
 
Filmen är från 30e april i år, dvs Valborg och skolans årliga kulturdag. Dagen innehåller diverse aktiviteter där bland annat alla musikelever har konsert, något som är min absoluta höjdpunkt. Dessa elever är så fantastiskt begåvade att jag i princip sitter och ryser genom hela. Jag slutar aldrig att förundras, hur tusan kunde dessa människor bli så otroligt begåvade och jag inte fick en gnutta? 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0