MITT LANDHOCKEYÅR

Började landhockeyåret med en helg i Tyskland, som var fantastisk. Fick lära mig landhockey på ett helt annat sätt än tidigare....
 
... Som senare följdes upp av mina första officiella matcher med landslaget i Mason Cup i Köpenhamn. Spelade bättre än någonsin, vilket kändes så galet bra. Hade verkligen en grym helg.
 
 
Sedan var det dags för Turkiet och Ankarra där Europacupen väntade. Trots att det inte riktigt gick som vi hade tänkt hade jag en fantastisk resa ändå. Insåg på riktigt att jag verkligen spelar i världens bästa lag. 
 
 
Säsongen avslutades med SM, som blev storslam. Jag spelade bättre än någonsin tidigare, laget spelade bättre än någonsin och det hela slutade med totaltförnedring i båda finalerna.7-1 och 5-0 blev resultatet och jag gjorde fler mål och assists än någonsin. Som belöning för vårt slit får vi äran att representera Sverige i Europacupen nästa år igen, ser redan fram emot det. Som grädde på moset är det EM i Turkiet med landslaget som väntar i januari, ska göra allt i min makt för att ta en plats i truppen. All in.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0