SVAR

Anonym om DAG 1:
Var är du skadad och hur gick det till?
stackare :(

jag tränade gymnastik en torsdag när jag var väldigt förkyld. hade inte värmt upp så mycket för jag skulle bara vara med på vissa obliga ( pirruetter, balanser, hopp mm..) så skulle vi köra igenom ett hopp som kallas saxlantmätarhopp , dvs att man sparkar ut ena benet och sen växlar man upp till split (låter väldigt konstigt) , och då sträckte jag mig rejält i ljumsken. :(


uppdate : det snöar galet mycket, blir det någon skola imon tro? ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

det har slutat lite :(

så det blir säkert skolan :(

2010-12-08 @ 20:35:42
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0