Svar

Anonym om Summer favourites:
varför har du fejkad eyeliner på 4:an och 5:an?
18 Maj, 16:55


Anonym om Summer favourites:
vart köpte du byxdressen? :)

17 Maj, 21:32


rebecka :) om Summer favourites:
var köpte du den svarta tröjan? grymt fin!

19 Maj, 10:24
1. för att jag har väldigt korta ögonfransar och när jag redigerar mina bilder så fyller jag i med svart för att mina ögon ska vara mer skarpta, just därför, inget annat.

2. jag har tyvärr ingen aning, fick den av mina kusiner. kan kolla senare när jag kommer hem!

3. på monki , tack!

Kommentarer
Postat av: Julia

Byxdressen är från Zara om jag inte minns helt fel ;)

2011-05-20 @ 11:28:19

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0