Mitt svar på era frågor!

Anonym om <3:
hur många år är han? shitkalkon va bra din blogg är!


Anonym om <3:
oj! här är fortsättningen: har ni kysst varann?? fakta om han?? behöver lite tips hur jag kan bli ihop med en gullig kille jag gillar? hur länge ni har varit ihop? hur lärde ni känna varann/ hur träffades ni?? förstår om lite av frågorna är privata men du får gärna svara ändå för jag och förmodligen de andra läsarna tycker det är lite spännande och roligt! ännu en gång: ni passar otroligt bra ihop! riktigt fin blogg!


emma om <3:
heej! ni passar verkligen bra ihop! undrar bara hur ni träffade VARANN?


Sara om <3:
Hur träffades du och jacob och ur lärde ni känna varandra :) ?


- först och främst, TACK, ska försöka sammanfatta lite! vi träffades på en bal.... ne. inte riktigt va. vi har alltid varit vänner då våra familjer känner känner varann. vi träffades i våras och då tog vi upp kontakten. på jullovet började vi prata ännu mer och träffades och vi klickade direkt. sen dess har vi setts massor utav gånger! fakta om honom...? han är 17 år och otroligt lång, haha. nej men han är världens gulligaste , tar hand om mig som en prinsessa. han är även sportig och musikalisk (bara några få utav hans hundra egenskaper!) får väl försöka få honom att blogga någon gång haha! och ja, vi har kysst varann. det där med killen du gillar vet jag inte riktigt. visa att du gillar honom och börja prata med varann, bestäm sedan träff och se vad det leder till! :)

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0