Svar





05 Maj, 09:42
josefin om Två dagar:
Asså jag skulle ge allt för att ha din garderob Klara! Så sjukt fina kläder, döööör




Sara om Yes please:
åh typ bästa jag sett. Var kan man köpa det? :)

30 April, 13:06
Anonym om Im sorry:
vad var överraskningen?

-  åh tack vad snäll du är!
- jag har faktiskt ingen aning... I wish I did. min bästa kompis Gabriella skickade bilden till mig och jag föll pladask.
- överraskningen var restaurangbesök på en grekisk, det var hur gott som helst. sedan skulle vi på bio men allt var uppbokat så vi drog till 4-gott och köpte ett kilo godis, ja ni såg rätt. sedan såg vi på film och tog bion en annan dag, perfekt dag!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0